Bert Boel lijsttrekker voor 2024

Tijdens haar laatste bestuursvergadering heeft het bestuur van Open VLD Hamme – Moerzeke Bert Boel aangewezen als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2024. Open VLD Hamme – Moerzeke kiest bewust voor verandering en vernieuwing en hoopt een nieuwe ploeg samen te stellen die zich volledig wil inzetten voor een sterke lokale overheid.

Wie is Bert Boel?

Bert Boel, een tandtechnicus gevestigd in Moerzeke, is al geruime tijd actief in het bestuur van de partij. Hij is momenteel ook lid van het Bijzonder Comité voor Sociale Dienst, waar hij zich inzet voor het welzijn en sociale rechtvaardigheid binnen de gemeente

Lokale Engagementen

Naast zijn politieke activiteiten zet Bert Boel zich ook op andere vlakken in voor de gemeenschap. Hij is actief betrokken bij verschillende lokale initiatieven en verenigingen, waardoor hij goed op de hoogte is van wat er leeft onder de bevolking. Deze ervaring stelt hem in staat om effectieve oplossingen te bieden voor de uitdagingen waar Hamme mee te maken heeft.

Ervaren ondernemer met oog voor lokale economie

Als ondernemer begrijpt Bert Boel als geen ander het belang van een bloeiende lokale economie. Hij zal zich dan ook sterk maken voor het ondersteunen en stimuleren van lokale bedrijven, handelaars en zelfstandigen.

Bert Boel is ervan overtuigd dat een sterke lokale economie bijdraagt aan een leefbare gemeente waarin mensen graag wonen, werken en ontspannen. Hij zal zich dan ook inzetten om gunstige randvoorwaarden te creëren voor ondernemerschap, innovatie en werkgelegenheid binnen Hamme.

Toekomstvisie Open VLD Hamme - Moerzeke

Het bestuur van Open VLD Hamme – Moerzeke gelooft sterk in samenwerking en dialoog. We zien het als onze taak om te luisteren naar de noden en wensen van de gemeenschap en deze te vertalen naar concrete acties en beleidsvoorstellen waarbij een open en transparant bestuur centraal staat. In de komende maanden mag u meer info omtrent onze voorstellen voor 2024 verwachten.

We zijn er van overtuigd dat Bert de ideale persoon is om deze te belichamen.

Plaats als eerste een reactie

Controleer je email om je profiel te activeren

Gemaakt door Code Nation via NationBuilder